luni, 29 noiembrie 2010

"Tu si dragostea"


   "Credeam cá dragostea înseamná o adevaratá condamnare la suferintá, dar datoritá tie am aflat cá a te îndrágosti e ca si cum te-ai trezi pentru a trái din nou. Acum când esti cu mine totul pare schimbat în jur... oamenii, natura, par mai buni, mai calmi, mai puri în ciclul lor zilnic timpul parcá s-a oprit în loc numai pentru noi doi pentru cá tu esti cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat în viata mea. Cum sá tráiesti frumos fárá iubire?... Cum sá visezi sá umbli ori sá zbori?... Cum sá cuprinzi nelinistea din zori si pacea din amurg dintr-o privire? Cum sá înoti prin márile de flori, cum sá te bucuri de întreaga fire?... Si viata ta sá-si afle împlinire fárá minunea care dá fiori?... Iar dacá tu m-ai cunoscut, e vina ta;... dar dacá eu te-am cunoscut, e vina mea... Iar pentru cá te cunosc e de viná... numai ea... dragostea Si numai pentru cá: Departe-n lumea suferintei tráiesc cu dorul meu pustiu, azi nu mai stiu ce-i suferinta, ...Mi-e dor de tine atata stiu…"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu